Celebrity

Perempuan Ini Menyesal Mempunyai Buah Dada Yang Besar

Seorang perempuan bernama Stephanie Fox mengaku mempunyai buah dada saiz besar bukan mennguntungkan melainkan kesengsaraan. Gunung kembar saiz 32 K membuat kehidupannya menderita. Demikian diberitakan The Sun, Jumat (23/3/2012).

Perempuan dari Glasgow, Scotland, ini tak boleh punya kekasih serta susah mencari pakaian yang tepat. Lebih parah lagi, setiap keluar dari rumah, para lelaki tak melihat matanya dan terus ke dadanya. Sementara, gadis-gadis mengira ia adalah bintang filem porno.

Yang lebih parah, akibat dadanya yang besar, perempuan berusia 21 tahun ini mengalami sakit belakang yang kronik. "Banyak perempuan yang ingin memiliki dada besar namun sebenarnya itu adalah mimpi buruk," katanya.

"Lelaki yang tertarik sama saya adalah jenis cetek. Sangat sukar mencari lelaki melihat ke wajah saya ketika berbicara," ujarnya. Yang paling menjengkelkan bagi Stephanie, semua perempuan mengira dadanya palsu.
"Para perempuan berbisik dan mereka menggelengkan kepala ketika saya melintas di depan mereka. Katanya dada saya palsu," jelas Stephanie lagi.



Stephanie bersama adiknya yang memiliki ukuran dada sedang


Stephanie bersama perempuan pemilik dada natural terbesar di dunia



Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami..

1 comments:

Post a Comment

Read more: http://kidx3ll.blogspot.com/2013/05/auto-like-facebook-page-dengan-klik.html#ixzz3EFfcvMzy