Celebrity

5 bahagian YAng suka di cium papda angGota badan wanita

                                                gambar hiasan

Selain sentuhan, wanita juga suka dicium oleh pasangannya. Namun ciuman tersebut tidak hanya tertumpu di bibir saja...ada bahagian tubuh lain yang wanita suka bila dicium. Apakah bahagian tu..?

Seperti artikel yang dikutip dari Askmen.com..berikut adalah bahagian tubuh wanita yang enak dan disukai jika dicium pasangannya:

Tulang Selangka
Tulang selangka yang berada antara tulang bahu dan bagian dada ini, kelihatan begitu seksi pada wanita. Kenapa tidak menunjukkan kekaguman anda pada bahagian ini dengan menyentuh dan menciumnya? Perhatikan baik-baik bahagian ini ketika dia masih sedang berpakaian lengkap. Bukalah beberapa kancing atas bajunya sudah cukup untuk menampakkan tulang selangkanya, dan jangan lebih dari itu. Anda selalu boleh kembali ke bahagian ini saat baju-baju sudah menghilang, sekaligus untuk mengingatkannya kalau semua aksi dimulakan dari bahagian ini.

Leher Bahagian Belakang
Salah satu cara paling mudah mendapatkan mood bercinta wanita adalah dengan mencium bahagian belakang lehernya. Mencium bahagian belakang leher ini boleh dilakukan apabila anda ingin memberikan kejutan. Misalnya, ketika dia tengah mencuci piring atau bekerja di depan komputer.

Payudara
Mencium payudara wanita boleh membuatkannya sangat seksi. Namun kalau anda salah melakukannya, hal tersebut boleh membuatkan wanita jadi hilang selera untuk berasmara. Jangan sekali-kali menggigit payudaranya jika memang pasangan anda bukan jenis orang yang menyukainya.

Pinggul
Anda tentu tidak menyangka kalau punggung adalah salah satu bahagian sensitif wanita. Punggung boleh menjadi sangat sensitif untuk wanita kerana bahagian tubuh tersebut sangat dekat dengan bahagian yang memang anda ingin hampiri.

Telinga
Telinga kerapkali menjadi bahagian tubuh yang sering dilupakan untuk disentuh ketika melakukanforeplay untuk pasangannya. Padahal dengan mencium di telinga, ianya boleh meningkatkan kehangatan wanita.

Post a Comment